Последно посещение: Съб Дек 03, 2016 8:42 am Дата и час: Съб Дек 03, 2016 8:42 am




 [ 3 мнения ] 
Станишев дал 20 млн.за еврейските пиари? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 28, 2009 11:44 pm
Мнения: 129
(View: Всички /В темата)

Мнение Станишев дал 20 млн.за еврейските пиари?
На изборите БСП беше “съсечена”
Поне 20 млн. лв. е прибрала израелската фирма GCS Issue Consulting от предизборната кампания на БСП с клиповете с брадвата, заради която социалисти искат оставката на Станишев от лидерския пост.
И управителят на фирмата Тал Зилберщайн, и шефката на пресцентъра на “Позитано” Жанет Пашалиева признават в пресата, че заплащането е уговорено според резултатите от изборите. На прост език това означава, че се плаща на спечелен глас за партията. Това е нормалната практика по света между другото. Никой не го обяснява публично, за да не ужаси електората със сметката. Ето каква е тя, според източниците на “ШОУ”. 748 147 гласа спечели Коалиция за България на парламентарните избори според официалните данни на Централната избирателна комисия. Между 15 и 18 евро на спечелен глас е тарифата на PR-фирмата. Това прави между 11 222 205 евро и 13 466 646 евро. Или между 20 827 626 и 24 993 152 лв.
Фирмата е консултирала соцпартията и на евроизборите. Там БСП спечели 476 618 гласа. По минималната тарифа това прави 7 149 270 евро или 13 268 544 лв. Ако теглим чертата,сумата за двата вота се очертава над 34 млн. лв. по ниската тарифа.

Направени са отстъпки, но Зилберщайн не се е съгласил на по-малко от 20 млн. лв., смятат информаторите ни. На колко ще се закръгли числото ако прибавим парите за излъчване на клиповете на столетницата по няколко пъти на вечер в най-гледаното време на трите национални телевизии, не ни се мисли.
Има обаче нещо още по-ужасяващо. Ако БСП бе победила в изборите, спечелвайки над 1,7 млн. гласа, както обещавали пиарите, те са щели да приберат два пъти повече пари плюс бонус. И тук идва въпросът – откъде са парите !

Интересно е, че в сайта на фирмата като неин клиент е посочен премиерът на България Сергей Станишев, а не Българската социалистическа партия. Той фигурира в раздела “Политически клиенти”, където има изписани и партии, не само имена на личности. Да не се окаже, че масрафът с брадвата е платен от българския данъкоплатец, питат се родни експерти.
Фирмата GCS Issue Consulting е регистрирана в Израел от израелеца Тал Зилберщайн и трима американци – Стенли Грийнберг, Джеймс Карвил и Боб Шръм. Компанията на последните трима в САЩ е известна като Greenberg Carville Shrum – GCS e абревиатура от първите букви на имената им. Те са работили за Бил и Хилъри Клинтън, дори за Барак Обама и куп други известни имена. БСП обаче е била обслужвана от израелската фирма и лично от управителя йТал Зилберщайн. Той се подвизава основно на Балканите и в Централна Европа.

Прословутата брадва в клиповете е дело лично на Тал Зилберщайн. Той обяснява нуждата от черен пиар в предизборните кампании така: “Трябва да казваш какво добро носи твоята партия, защо хората да гласуват за твоя клиент и в същото време да обясниш защо не бива да гласуват за конкурентите. Не знам дали това е негативна кампания, по-скоро е сравнителна”.
Другото, типично за кампаниите му е т.нар. war room – команден център, който денонощно следи действията на опонентите и реагира светкавично с контраудар.
Според запознати „командният център” в България се е намирал в квартал „Полигона”, но на практика хората на Зилберщайн движели нещата и на „Позитано”. Те използвали мрежата от анкетьори на фирмата “Афис” на социолога Юрий Асланов, но работели със собствена методика. Може и това да им е изиграло лоша шега, казват наши спецове, защото Асланов ползвал като анкетьори активисти на БСП, които по презумпция дават резултати, по-изгодни за партията им, отколкото действителните.


Израелският екип бил многоброен. Те организирали десетки т.нар. фокус групи в цялата страна – това е метод, чрез който през избрани групи от избиратели се тестват послания, поведение, лого и дори клипове. На ден се правели по четири такива групи. Цената на едно такова мероприятие, дори в евтина България, е минимум 1500 лв., казват запознати.
Израелски консултанти контактували само с ограничен кръг хора в соцпартията. Държали се покровителствено с “туземците”, понякога даже презрително. Това е и една от причините доста висши социалисти да се чувстват обидени. Добромир Гущеров дори сподели в интервю, че на всички въпроси им отговаряли, че еврейската фирма знае всичко и не е необходимо членовете на Националния съвет на БСП да дават акъл.
Освен от Тал Зилберщайн Станишев е бил съветван и от друг, много известен специалист – американецът Артър Финкелщайн. И той обявява в CV-то си, че в списъка с клиентите му е българският премиер. Как точно е станало това, не е ясно. Финкелщайн, за разлика от Зилберщайн, никак не обича да се афишира. Дори в САЩ са малко хората, които са го виждали. Едно от малкото неща, които се знаят за него е, че е гей и в края на 2004 г. е сключил гей брак, а с патньора си имат и две осиновени деца. Зложелателите тук вече ехидничат – и евреин, и гей – ясно е как са се намерили със Станишев – явно напомняйки намеците за особената сексуалност на бившия премиер.
Тамошните вестници писаха, че тарифата му само за да присъства на една-две оперативки с клиент е 1 млн. евро. От социалдемократическия премиер Калин Попеску Търичану Зилберщайн прибрал 4 млн. евро. След скандал Търичану официално признава за 3.3 млн. леи, което е около 500 000 евро. Но сегашният министър на транспорта Раду Берчану потвърждава за 4 млн.

Обиден бил дори Кирил Добрев, защото израелците не одобрили клипа с трамвая, каран от Сергей Станишев, който той направи за последния партиен конгрес през ноември. Консултантите рекли, че е старомоден и Добрев много се засегнал.

Твърди се, че Станишев се е запознал със Зилберщайн на някой от форумите на Социнтерна и двамата много бързо са се сприятелили. Израелецът предложил на соцлидера да му помага в лично качество, но по-късно сътрудничеството прераснало на партийно ниво. Зложелателите на бившия премиер говорят, че връзката е станала всъщност по еврейска линия, имайки предвид произхода на Сергей по майчина линия.


Израелецът свързан със скандалния Шевес.
Съдружник на Зилберщайн в румънска консултантска фирма е израелският лобист Шимон Шевес, заради когото през 2006 г. в България се вдигна грандиозен скандал. Намесено беше и името на президента Георги Първанов. По негова препоръка министерството на външните работи беше подготвило договор с Шимон Шевес да лобира за приемането на страната в ЕС. Той трябваше да получи1.5 млн. лв. или близо 560 евро на час. Оказа се, че Шимон Шевес е подал декларация с невярно съдържание за чисто съдебно минало. Оказа се, че е съден в Израел за търговия с влияние по времето, когато е ръководил кабинета на премиера Ицхак Рабин. Така далаверата се разсъхна.

[url=http://www.blitz.bg/]


БЛИЦ
[/url]



http://www.youtube.com/watch?v=de2zDeKjkcc


Вто Юли 21, 2009 6:10 pm Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 28, 2009 11:44 pm
Мнения: 129
(View: Всички /В темата)

Мнение Re: Станишев дал 20 млн.за еврейските пиари?
И подробноста е че тези 20 000 000 са пари на българската държава, не на БСП или техния интернационал, а респективно НАШИ или на родителите ни пари, заработени от тях!
Защото дори да е от някой частен спонсор, близък до БСП, от къде са взети тези пари според вас, та не от разорението и източването на българската държава, заради което дойде и днешния геноцид над нас?
Нашата държава не може да разбере че вече десетилетия наред изхранва не само евреите – паразити, които ни лишиха вече и от залъка хляб от устата ни, но и паразитната им геноцидна държава и нейните майка и татко – САЩ и Великобритания, чиято костелива ръка се крие зад Световна банка, МВФ, НАТО, ЕС и останалите институции-гарант за прецизния геноцид над нас!
Това става под различни форми и прикрития разбира се.

_________________
ЗА НАЦИОНАЛНО МОГЪЩА И СОЦИАЛНО СПРАВЕДЛИВА БЪЛГАРИЯ!


Вто Юли 21, 2009 6:11 pm Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Апр 28, 2009 11:44 pm
Мнения: 129
(View: Всички /В темата)

Мнение Re: Станишев дал 20 млн.за еврейските пиари?

Евреи са виновни, другари. Заедно с турци

July 23rd, 2009 · Post your comment (No Comments)


Калин Руменов
Съветски гражданин наел евреи за ремонт на имиджа си. И те му построили кампанията върху сделка с участието на други евреи. А накрая изкарали виновен за всичко един българин. Така започва модерната история на комуникационния антисемитизъм. Който трябва да послужи за алиби на партийния провал. Той е причинен от евреи и със съдействието на турци. А bg социализмът продължава да е облечен в бяло и нелайняно.
Може би защото съм по-малко социалист и повече расист – но не бих наел евреин за задължителната след участие във властта позитивна кампания. Освен ако не се казва Едуард Бернайс и не беше толкова мъртъв. От всеки евреин не произлиза Бернайс. Както и от всеки безработен Сергей не става добър премиер. Дори след цял мандат заради житейската и професионалната си наивност от него става само лековерен клиент на класическата еврейска пропаганда. Тя ще му прибере парите, за да произведе черни и бели образи на злодея и жертвата. Злодеят в случая беше обичайният заподозрян Костов, който „го направи с „Балкан”. Какво точно направи Костов, не се обясни. Но се внуши, че е било крайно шибано. Припомнянето нямаше за цел да убеждава с аргументи, а да предизвика първосигнални реакции и да заклейми. Каквито и да ги е свършил Костов с „Балкан” – в „правенето” е участвал и Гад Зееви от Израел. Чиято роля обаче е обезпаразитена от съмнения. Разобличеният гад е единствено Костов. А евреинът по презумция не може да бъде гад дори когато се казва така.


Изпратете сметка на Гад Зееви, защото е несправедливо тази кампания да бъде плащана от БСП. Тя дори не беше представена като жертва, въпреки че се превърна в такава заради еврейския креатив. Ако някой получи bg пари заради него – те ще бъдат за много лошо свършена работа. Която не може да се нарече дори черен PR. Нейното истинско име е платено съобщение. Което медиите съобщиха без угризения, защото наистина беше много добре платено. Великите еврейски специалисти нямаше да могат да пробутат концепцията си за доброто и злото, ако клиент им беше търговска, а не политическа марка. Щеше да им попречи Законът за защита на конкуренцията. Който забранява увреждане на името и доверието към конкурентите. „Елате в нашия ресторант – в съседния готвачът пикае в шкембето и е комбина със сервитьора, който лъже в сметката”. Не само, че не можете да поръчате подобна реклама, но и после никой няма да ви я излъчи. Забраненото за брандовете обаче е разрешено за партиите. И от това се възползват чуждестранните мозъчни тръстове на политическия маркетинг. Които срещу добри пари пробутват рециклираните си идейни отпадъци на местните туземци.


Общественото ни туземско мнение е превърнало плаката на СДС с черепите отпреди 19 години във фетиш на комуникационния PRовал, довел и до провал на изборите. Което не пречи на френския му автор Сегела да го нарича „символ на напредващата свобода”. И да твърди, че никога негов афиш не е имал подобен успех. Твърде вероятно е и гостите от Израел да мислят същото за секирата на Костов. Разминаването в оценките се нарича културни различия. От които един друг евреин (Саша Коен) направи цяло състояние, успявайки с героя си Борат да ги обясни най-достъпно и оригинално. Поне този филм предполагах, че сте гледали, другари. Иначе в другите ми очаквания не ме подведохте.
Когато „Под игото” спечели „Голямото четене” – бях сигурен, че учебникът на Вазов за националните стереотипи ще остане непрочетен от тесните PR специалисти и социалисти. Тогава те се вълнуваха повече от слуха за извънбрачното бащинство на Цветан Цветанов. По план копелето трябваше да се роди в предизборната кампания, но така и не го видяхме. Вместо него ГЕРБ ни показаха речта на Доган в Кочан. Чийто ефект нямаше да бъде убит от едно новородено, но донякъде можеше да бъде размит. Когато обаче обещаваш на публиката сапунени сюжети, трябва и да ги реализираш. Трябва наистина да има бременност и наистина от нея да се появи VIP копеле за снимка. Иначе конкуренцията ще те смачка с исторически клишета от Априлското въстание. Които след 8 години на ДПС във властта работят повече от успешно.
Записът на Доган беше камионът с лайна във вентилатора на БСП. И след него трябваше много бързо да се дезинфекцира. Дали заради усещането, че социализмът и без това е пътник – но еврейският щаб не демонстрира елементарни усилия да замаже положението. Което в стратегически план му подели вината с ДПС. Ако питате БСП защо се издъниха, другарите ще кажат – заради лоша кампания (на евреи) и заради лоша компания (с турци). Други виновници не се посочват, иначе вече да са си подали оставките.


Източник:Новинар


Чет Юли 23, 2009 2:19 pm Профил WWW
 [ 3 мнения ] 


Кой е на линия

Регистрирани потребители: CommonCrawl [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Иди на:  
Powered by phpBB , Almsamim WYSIWYG © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: Ioan Arnaudov